2009年9月9日星期三

Much Younger

今天在"面书"玩了一个心理测验
结果如下

DADALEE took the How old do you look? quiz and the result is much younger . Whether you have a baby face, your stunning for your age, or still haven't felt like maturing, people can never believe your age! It may let you down at times, maybe offends you, ...but in the long term people think your lucky. However, some people may think you need a lot of growing up to do because you still enjoy the night life more than you should and you get into trouble more than once for a lesson you should have learnt a long time ago.

哦买国!
much younger ye~
听起来much younger不错嘛
但是总是觉得怪怪的
还是much younger是幼稚天真的意思呢

管它是幼稚还是心境年轻
我都觉得very 准也!
因为我真的觉得我还蛮幼稚的嘞
而且我还听东方神起,2ne1,girl generation等等的歌也
还有每星期追看epop,music Bank etc
天呀!还有多少人活到了这把年纪还听“靓仔靓妹”唱的歌呀! 你说我是不是Much Younger ne....

唉!
不知是不是在家排行最小的关系
我真的觉得我还小.......
或许真的有人认为我真的应该growing up
但我还是认为快乐是最重要的

Happy ^^


没有评论:

发表评论