2009年9月15日星期二

My dream job is ...............



Dadalee just took the "What (job) should you do??" quiz and the result is Singer/Rock Star/Dancer/Musician. Music is your life. You are always daydreaming about performing in front of huge audiences and living ...the celeb lifestyle. You are often singing, rockin out and dancing, or composing a new hit (OR ALL OF THESE THINGS) ;)

两个字可以形容这个测验就是
准呀~~~~~~~~~~
真的差点忘了也
这可是我多年前的梦想也
哈!看来我应该练一练我的歌喉
哎哟!其实也不用那么紧张拉
哈!因为我离参加乐龄歌唱比赛还有25年之久嘛
应该no problem 的拉
不过Fyfyqueen就要加紧练习拉
哈!因为还有两年你就可以......... xD
其实有梦想是件好事
虽然很多时候梦想未必能成真
但是有梦想比没梦想来得好
我在讲什么呀
管它吧!总之
MY DREAM JOB IS SINGER^^
Yeah~~~~~
我的梦想又回来了........ xD
Good Nite~


没有评论:

发表评论